2009年5月27日 星期三

Day 1 ~ 10-05-2009星期一 晴

香港─札幌 (宿札幌Crest Hotel)

今早乘搭國泰CX580直航札幌,如常相約的士六時三十分來接,七時便到達機場,網上check in櫃位無需排隊,辦妥手續後便往找吃。

由於腸胃不適,遂到從未光顧過的{恒香棧}吃粥,亞安則吃通粉腸蛋奶茶,但通粉不熱,粥如漿粉,店內人手不足,員工睡意未醒,令人慨嘆香港機場食肆之不濟!

















航機準九時四十分起飛,日本時間下午三時廿分便到達札幌新千歲機場,過海關後行李已置於輸送帶旁邊,效率很快。先到JR服務中心購買北海道五天乘車証,及預訂幾天的指定席車票,然後乘約三十分鐘火車到札幌站,酒店就在北口旁邊,十分好找。











































取房後返回與札幌站相連的Stella Place,找到根室花丸迴轉壽司,門前已有不少人在等候,登記冊一角寫著80分,意即現在登記需等候約八十分鐘,但我倆已饑腸轆轆,決定放棄。走入APIA地下街,選了青竜拉麵,湯麵上桌我倆便將那大塊牛油取走,以免太油膩腸胃不適應;湯底很濃,麵質不錯,义燒夠腍,份量相當大,吃得很撐。


















札幌站四周百貨公司和商店林立,人來人往,非常熱鬧,飯後逛一會,順便為友人尋找書本,買過乳酪便回酒店休息。

































酒店雖不豪華,但相當平實,接待員態度優良,房間面積不算少,光線充足,空調溫度及浴室抽風設備一流,床褥硬度適宜,這晚睡得很甜。




































11 則留言:

lau2tang 提到...

都話呢間得架啦~
証明我做ge功課無白費~

supageti 提到...

睇落間房真係幾唔錯喎 ~~

rempei 提到...

嘩~~我未見過日本D酒店房咁大間,莫講話往~~

最終整個行程有無光顧過根室花?

maymay 提到...

劉鄧師傅:
你係我嘅明燈黎架,多謝晒!

師姐:
呢間房雖然仍比岡山Roynet細少少,但浴室抽風真係一流,沖完涼一陣濕氣就冇晒,爽呀~^^

薯嘜哥:
講笑咩,你住嘅豪華溫泉酒店大過佢多多聲啦~~

呢間根室花日日都排長龍架,出發前在網上知道有間姊妹店在時計台附近,唔駛排隊又好食,果然堅料!

largeheadboy 提到...

根室花有分店呀?不過唔知幾時有得去呢?

有報道話早幾日北口間東橫 inn 有人自殺叮咗呀~

maymay 提到...

大頭:
個名有少少唔同,不過好似話係同一集團~
你暑假去囉,幫我買盒糖仔番黎吖~^o^

有人叮咗咁大件樹!!!

小彭 提到...

我有無睇漏眼, 只係食左拉麵同買左乳酪?! 蝕呀蝕呀~

maymay 提到...

小彭:
絕對冇睇漏,個肚唔爭氣,乳酪都冇份食呀!
出發前感冒菌入腸胃,激C我!

lau2tang 提到...

我希望做到第二樣嘢ge明燈添~^b^

lala 提到...

對,東橫北口.

maymay 提到...

劉鄧:
乜燈呀,"估神燈"牙?^o^

lala:
好在走得快唧,下次住南口lu~^^