2009年5月29日 星期五

Day 2 ~ 11-05-2009星期二 晴

札幌→旭川 (宿札幌Crest Hotel)

酒店早餐設在地庫餐廳,甫入內便發覺原來以前跟團時曾在此用餐,真巧合。
早餐款式不多,但精簡,味道很好,幾乎有齊我想吃的,欠缺的就祗是多種口味咖啡機而矣, 難怪在網上評價甚高。


















































































餐後乘火車到旭川,需時一小時20分,到達後從車站走過對面馬路,靠右向前行再轉左,便見到往旭山動物園的巴士站,乘42號快速巴士,車程三十分。


























































下車時見到可愛的吉蒂貓校巴,車裏車外做工相當仔細,小朋友每天乘坐上學,可快樂矣。




























動物園在巴士站對面,旭川公園就在旁邊,本是賞櫻名所,可惜已近尾聲,滿開櫻花寥寥可數。

























































冬天的重頭戲企鵝巡遊已在三月三十一日結束,無緣一看,但企鵝館仍吸引不少人參觀,企鵝外表傻呼呼的甚是可愛,有時又會神氣地表演背泳呢!














































































另一主角是北極熊,別看牠體型龐大,在水中玩木圈卻相當敏捷,還會玩噴泡泡,可愛之極。










































遊客更可從地下通道近距離觀看另外一隻,你看著我,我又看著你,場面很有趣!




























園內動物種類多不勝數,我們喜愛的還有海豹和浣熊。
















行倦了就在唯一的食堂用餐,簡單的炸雞飯和野菜天婦羅烏冬味道都不錯,亞安還吃了乳酪布甸。













































時間不早,回到北極熊館看精彩的餵飼作最後衝剌,館外大排長龍,我倆無法進入,便擠在外面玻璃窗觀賞,也看得清楚啊!















回程時車上乘客都倦極而睡!

















四時回到旭川市,先來個美味下午茶,在買物通逛一會,再買兩個蘋果酥便返回札幌。





























































Stella Plaze的根室花丸迴轉壽司依舊排著長龍,真沒趣,晚餐就改在同樓的麥華亭,吃北海道產肉丼,牛肉帶韌,其餘兩肉都不錯,但份量甚少。


































在大丸百貨超市買了超新鮮半額士多啤梨,消夜還有蘋果酥餅,好美味啊!






























8 則留言:

supageti 提到...

吉蒂校巴超可愛啊!

肚仔痛都可以食咁多野既?哈哈 ~~

Ellen老師 提到...

吉蒂校巴~~~かわいい
大すきよ!

maymay 提到...

師姐:
吉蒂校巴裏面坐椅都好卡娃兒架~

一邊食藥一邊食野囉,真係陰公呀!

老師:
你係咪話卡娃兒同好鍾意呀?^^

largeheadboy 提到...

個早餐好豐富啊!厚多士正啊!

成日剩係去咗旭山動物園咋?畀着我我會行埋買物通,仲會搭半個鐘去美瑛兜個圈,返到札幌仲去埋狸小路!

小妹 提到...

我想追車呀~ Kitty校巴等埋我~ ^^

rempei 提到...

Doutor我今次係橫濱都有幫襯,出品相當好!

小彭 提到...

我好鐘意睇企鵝架~
我個團友食藥食足12日, 又要玩埋試藥, 不過佢都係食左先算, 無咩戒口... 所以到家下都未完全好番晒!

maymay 提到...

大頭:
呢度早餐真係簡而精~
maymay姨邊有你地d後生仔咁好精力呀!
仲有,你有冇留意個天開始佈黑雲喇,仲去美瑛食風咩~~

小妹:
買張機票去旭川追啦~^^

薯嘜:
我地呢程幫趁左幾次,平靚正呀!

小彭:
我响企鵝館都睇左好耐,企鵝超可愛啊!
其實我個胃日日都有少少痛架,好在肚瀉情況唔嚴重咋~~