2009年6月2日 星期二

Day 3 ~ 12-05-2009星期三 晴/雨

札幌→円山公園→狸小路→電視塔→時計台 (宿札幌Crest Hotel)

吃過早餐後,先到札幌站北口的另一邊,確定明天搬酒店的位置,東橫INN對面就是地鐵站入口,十分方面。

購買地鐵一日乘車証,在大通站轉車再乘兩個站,便到達円山公園,可是入口便看到{花見終了}的通告,但不重要,還有五彩繽紛的鬱金香在夾道歡迎!












































在往北海道神宮的路上遇到一香港旅行團,領隊也曾經帶過我倆,難得他還認得我們,高興地寒喧了幾句。北海道神宮的一角還有數株櫻樹,仍然很有看頭,地上還有一小片芝櫻。






























時過正午,就在公園前肯德基吃雞漢堡和炸雞,還以為會比香港好吃,原來味道差不多呢。




















吃飽便慢慢行到円山動物園,探訪去年十二月九日才誕生的雙子星北極熊。動物園有一部份可以讓遊客近距離接觸溫馴動物,但地面泥濘濕滑,兼且有我至怕的氣味,就留在外面看看便好。沿途觀賞塘鵝餵飼,十分有趣。















到了世界之熊館,大部份熊都正在午睡,雙子星也在酣睡中,我們等候良久依然未醒,失望極了,但兩小熊偶爾的小動作,已令圍觀者雀躍不已。




































天開始下雨,我們走進室內稍作休息,然後準備離開。臨走前心有不甘,回頭再往看一下雙子星,皇天不負有心人,原來雙子星已在到處走動,圍觀者都冒著不細的雨拍照,真的好可愛啊!




































走回円山公園附近,過馬路時看到六花亭就在對面,不用想了,下午茶就到這裏吧。六花亭地下是販賣部,二樓是餐廳,我們選了窗旁雅座,舒適地吃著雞肉洋蔥湯、法包及煙肉露筍蕃茄比薩,這頓下午茶真令人回味!































今天行程本是下午前往啤酒園,但原來啤酒博物館就在四時關閉,我們吃完下午茶已三時半有多,又下著雨,最後決定取消行程,留在円山區閒逛,在大型超市買到又便宜又新鮮的士多啤梨及青森蘋果。

五時回到狸小路替朋友買點東西,之後到電視塔,再走到時計台,風中夾著雨,很冷,在時計台對面大廈稍作歇息,原來這裏拍攝角度很不錯呢。




















依照網上資料找到今晚用餐地點,就在時計台側的町のすし家四季花まる,大卜口壽司、汁煮油甘魚頭和蜆湯乃是晚之最,梅酒也很好渴,吃飽便乘地鐵回酒店嘆飯後果去。




























































































































































































8 則留言:

lau2tang 提到...

日本pizza真係好好味,唔知係咪同的芝士有關呢?
鬱金香真係好靚,其實我鍾意佢多過櫻花。
我去過北海道兩次,但都仲未去過北海道神宮,下次一定要去一次先。

supageti 提到...

做導遊既通常都好好記性。^^

“吃飽便乘地鐵回酒店嘆消夜去”← 哈哈哈 ~~~

maymay 提到...

劉鄧:
係勁好味呀!
除左食材,同煮食態度都好有關係,淨係睇個洋蔥湯都知人地有幾咁認真啦~~
我都係鍾意櫻花多d~^^
北海道神宮未去過真係要去一次囉,
最記得有一次導遊响神宮度同我地講解歷史,忽然下起雪來,我開心到叫,激死佢,哈哈~~

師姐:
我記憶中呢個導遊工作態度係唔錯架~
嘻嘻,已經改為"嘆飯後果",咁樣好似冇咁為食呀呵~~

lau2tang 提到...

係噃!你撞到個導遊,佢有無問你做乜唔跟佢團呀?

小彭 提到...

北海道d花又靚, 樹又靘, 真係正!

rempei 提到...

我都係諗緊,那位導遊哥哥個心可能話:「個個好似你地咁樣唔跟團,我食咩呀!」哈哈

largeheadboy 提到...

不細旳雨 <-- 打錯字喎~
我當時都係五月去北海道神宮,乜花都無呀!
咁呢間花まる唔係迴轉架?會唔會貴啲?

maymay 提到...

劉鄧:
佢有問我係咪跟團,我答話今次自已黎,佢身邊有團友响樹,就借d意講第二樣野啦梗係~^^

小彭:
我都係咁話,d民居自家種嘅花都好靚~

薯嘜:
你真係看透佢個心~^^

大頭:
改左,唔該晒!證明你係有睇書嘅,哈哈~
我今次去就水尾,你上次去就未開囉~
唔係迴轉黎架,不過唔貴喎,大卜口都祗係六佰幾円,飲埋啤酒同梅酒,埋單六仟幾。
我鍾意呢度多過根室花~